あなたの位置: ホーム(トップページ) | Silkk The Shocker の歌詞 | You Ain't Gotta Lie to Kick It の歌詞 (歌詞和訳)

You Ain't Gotta Lie to Kick It の歌詞




芸術家(アーティスト) Silkk The Shocker

歌詞和訳(日本語和訳)
SPONSORED
(chorus)
You ain’t gotta lie to kick it,
You ain’t gotta lie to kick it,
You ain’t gotta lie to kick it to be with me,
You ain’t gotta lie to kick it,
You ain’t gotta lie to kick it, what’s it gonna be, it’s gonna be you
Ain’t gotta lie to me (2x)

Verse 1
(silkk)

Now you ain’t gotta lie to me, or try to be somethin you ain’t, well
Obviously, you tryin to be me, but you can’t, niggas wanna be local, cuz
Some regional stars, type of nigga that got a little somethin, but guess
What nigga lease on his car, watch out for these bustas, or should I say
Fake phonies, type of nigga that buy a timex, put a rolex face on it, i
See niggas be talkin to me, but I can’t do nothin bout what he’s sayin,
Type of nigga don’t get a beep all day but act a fool when uhh he
Finally get page, nigga walk around stuntin, on a cellular phone, when i
Ask to use it why the battery low, cuz it’s always on roam, now see
This, or should I say peep this, type of nigga that get a benz wanna
Change the sign from a 3 to a 6, now ain’t that funny, or should I say
Ain’t that nothin, shit where the hummer, where the money, shit where
The 600, type of nigga that buy dope for shit, an sell it cheaper then
What he got it, wanna admit everbody in the story an everybody he be
Knowin, where the mills at, where the house on the hill at, nigga kill
That, on the real black shit where the record deal
At, shit lookin like you stole somethin, shit you owe somethin, look
Everytime I see you talkin bout silkk let me hold somethin, see don’t
Compare shit how I spit, but guess what if the shoe fit, go ahead, cuz
You ain’t gotta lie to kick it. (that’s real bitch)

Chorus 2x

Verse 2
(mia x)

See I saw clean through that ass since day one uno, the main bitch to
Flaunt show, but ain’t got pocket piss an no window, to throw it out, to
Talk about this one an that one, pinnochio sister let me paint a clearer
Picture, she once went around sayin she was engaged, she even had a lil
Ring, said her nigga did his thang, come to find out she traded her
Necklace an payed the difference, then gave your boy credit knowin she
Struggles tryin to get it, sports fake designer bags, brags on her
Clothin price tags, sayin she got em from her man, but bitch credit card
Scams, got a lexus key chain, on her cabinet car key, talkin bout she
Had a 420, bitch you tryin to be me, tellin everybody how nice her crib
Is, but every week she split out then back at her hoes house, I can’t
Stand this type of bitch cussin off nothin why try, we can never kick it
Or be down but you still ain’t gotta lie.

Chorus 2x

Verse 3
(big ed)

Now you say you got hoes, yeah there be holes in yo socks, you say you
Got dollas, but 10 ones make you not, wit the hundred on top, these
Bustas gotta stop, you said you bowl for bricks to dime rocks an
Payrolls got judgement on cops, where you 93 benz, man this is a shock,
First it was a four door big body now it’s a 2 door drop top, tell the
Truth bro, did you eat that strip of ? ? ? , nah, havin dinner in bed, tie
You up an pop it in yo mouth, say you get the down an, have em yellin an
Screamin but you told my tank dawg nigga that you was straight on the
Drownin, bout to be down ass nigga, I mean clown ass nigga, wanna hang
Wit down ass niggas wit big nuts, an big triggas, figga, how many
Rappers, frontin in this hip-hop game, straight up by sections playin it
Straight like it ain’t no thang, (word) my claim to fame, is big ed be
Puttin it down like that, messin wit the hoe games on the realer,
Assasin said.

Chorus 2x

(silkk)
Niggas be flossin, if you see these niggas around yo block, or you see
These bitches around yo block, actin like they have all this, tell em
What they lyin for, I don’t see none of it, I see you talkin bout you
Got all these cars but why you catchin the bus? you have all this money,
Why you askin me for money?

注:日本のコピーは参照のために公正である
SPONSORED

あなたではないそれをキックするうそをつくことを得た の歌詞 (You Ain't Gotta Lie to Kick It の歌詞和訳)



(コーラス)
あなたではない、それをキックするうそをつくことを得た
あなたではない、それをキックするうそをつくことを得た
あなたではない私と一緒にそれをキックするうそをつくことを得た
あなたではない、それをキックするうそをつくことを得た
あなたではないそれは何です、それをキックするうそをつくことを得たなるよ、それはあなたにするつもりです
はない (2 x) 嘘を得た

第 1 節
(silkk)

あなたではない今得た私に嘘や somethin あなたではないにしようとも
明らかに、トライン私は、あなたがすることはできません、niggas はローカル、たい cuz
いくつかの地域の星、少し、somethin を得たが、推測のダチの種類
どのような nigga リースこれらの bustas のための彼の車に気を付けろまたは私は言う必要があります
偽クールジャパン ビジネス、購入、タイメックス ダチの種類には、ロレックスの顔それを置く私は
Niggas は私の talkin を参照してくださいが、nothin を行うことができない試合何彼は sayin である、
ダチの種類、ビープ音がすべての日を得ることはありませんが、uhh のときは愚かな行為彼は
最後に、携帯電話上の stuntin ダチ散歩のページを取得するときは
なぜバッテリーの低、cuz のそれは常に歩き回るであるを参照してくださいそれを使用するように依頼します。
これは、または私は言うべきであるこれののぞき見、ベンツを得るダチの種類をしたいです。
変更は 3 からサインを 6 に今はおかしいではないまたは私は言う必要があります
それは nothin はたわごとではないが、お金、くそハマー、どこ
麻薬たわごとを販売購入するダチの 600、タイプそれは安いし
彼はそれを得た、everbody で彼に話を誰もが認めるしたいです。
取り上げる、どこで、どこの工場で、ダチ殺す丘の上の家
それは、どこのレコードを扱うリアル ブラックのたわごとに
Lookin、somethin を盗んだようなたわごとたわごとあなた somethin、借りて見ています。
毎回、talkin 試合 silkk 参照してください聞かせて私 somethin を押したままを参照してくださいしないでください
比較がくそどのように私は、推測ではどのような場合、靴のフィット感、先に行き、吐き出す cuz
あなたではないそれをキックするうそをつくことを得た。(それは本当の雌犬です)

コーラス 2 倍

第 2 節
(ミア x)

メインの雌犬に 1 日目宇野以来を通してきれいなお尻を見た参照してください。
ショーは、誇示するが、ポケットの小便、なしのウィンドウにそれをスローするんです。
この 1 つについては、1 つの話、pinnochio の妹私を明確にペイント
画像、彼女は一度彼女は彼女も lil だった、従事していたコト周り行きました
リングは、彼女のダチを言いました彼のタン、彼女は彼女の取引を見つけるために来て
ネックレスを payed の違いは、それから取り上げる彼女はあなたの少年の信用を与えた
闘争は、それを得るためにトライン スポーツ バッグ デザイナー、彼女の自慢話偽します。
彼女は彼女の男が雌犬のクレジット カードから em を持って sayin の価格タグの被服
詐欺は、試合の talkin はキャビネットの車のキーのキー チェーン レクサス得た彼女は
私は、誰もがどのように素晴らしいをテリンにトラインあなたの雌犬は 420 を持っていた彼女のベビーベッド
毎週、彼女は彼女のくわ家に戻って私はできないし、分割
このタイプの雌犬は nothin オフ cussin スタンドなぜしようと、私たちは決してそれを蹴ることができます
またはダウンしているが、まだあなたではないうそをつくことを得た。

コーラス 2 倍

第 3 節
(大きな ed)

今あなたのくわ、ええが穴によする靴下得た言う、あなたはあなたを言う
百の上に、ウィットの dollas、ものがないあなたを作る 10 を持って、これら
お奨め Bustas を停止すると、あなたをボウル ダイム岩にレンガを言った、
雇用は、警官に判断を得たどこあなた 93 ベンツ男です、ショック
今では 2 ドア ドロップ トップ最初 4 ドアの大きな体だった、教えて、
真理の友、それストリップを食べましたか?、いや、havin ディナー ベッドでネクタイ
あなたのそれに yo 口、ポップ アップは言う、ダウンを取得は、em イェリンがある、
スクリーミンが語った私タンク dawg ダチあなたはまっすぐに、
Drownin、お尻のダチ ダウンされる試合私は意味の尻たちピエロ, ハングアップしたいです。
ウィットお尻 niggas ウィットの大きなナット、大きな triggas、figga、どのように多く
ラッパー、ヒップホップのゲームでは、まっすぐにそれ playin セクションによって frontin
それはタン、(word) ではないようなストレート私の主張に名声ですが大きな ed
それはダウン、messin ウィットのような上、realer 鍬ゲーム puttin、
暗殺者は言った。

コーラス 2 倍

(silkk)
あなたの周りこれらの niggas yo ブロック、またはあなたを参照してください見れば Niggas はフロッシンします。
ブロックの周りこれらの愚痴よ、彼らはすべてのこのようなアクチン em を教えてください。
どのような彼らは lyin 私はそれのどれも見ないのは、あなたの試合の talkin を参照してください、
しかし、なぜこれらのすべての車を得たあなた再構成バスですか?すべてこのお金があります。
なぜあなたは私お金のためのアスクンですか?

注: 歌詞すべては所有者の特性そして版権である。歌詞は教育の目的のみで掲載されています。
SPONSORED

洋楽掲示板

Silkk The Shocker の歌詞

人気への歌词